Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął także branżę reklamową. To właśnie poprzez zaawansowane pomysły drukowania dziś można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być choćby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od sporo lat, to dopiero teraz została doceniona poprzez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niezwykle często do tych prac nie używa się też barwników. Wtedy samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele różnych agencji reklamowych niesłychanie chętnie łączą ze sobą nowe metody druku.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, jakie drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, niemniej jednak także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też olbrzymia konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą bowiem ściągnąć do siebie stosowną liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też gigantyczne firmy mogą liczyć na istotne rabaty i naturalnie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, jakie drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, niemniej jednak także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też olbrzymia konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą bowiem ściągnąć do siebie stosowną liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też gigantyczne firmy mogą liczyć na istotne rabaty i naturalnie pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.